Los Bunkers

(null)
Igår var det dags för utflykt till kullen med bunkers
(null)
(null)
Folk satt uppflugna på dem, så blev mer att titta folk än kvarlevor från krig
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Vi frös ihjäl. Satt på kall sten och gick inte förrän vi spik fått urinvägsinfektion
(null)
(null)
(null)
Bodil liknande det vid skinnarviksparken. "det här ÄR skinnis" jo ja absolut. Allt är ett avslut känner jag just nu! Månaderna i Barcelona går mot sitt slut och de har liksom varat i en väldigt njutbar evighet. Nu när jag gör mig redo för att det tar slut känner jag det, behovet av att det ska göra det. Det är nu jag tittat mot sen augusti, Hanna december var synonymt med Hanna post stora äventyret och jag identifierar mig med det nu, innan äventyret tekniskt sätt är slut. Dessutom behöver jag semester!
Vardagliga ting | |
Upp