Feliz Navidad

(null)
Mammas julgröt men ingen mamma i mammas stuga. Tvingade henne att hyra ut den till pappa nu över jul. Peak skilsmässa, zzzz.
(null)
Bästa julafton är när man åker skidor för annars tycker jag man bara går runt och väntar på något. Julstämning? Tomten? Mat? Vet inte.
(null) 
(null)
Pappa hade problem med vallan, puh, fick liksom massa vilopauser utan att behöva be om det. På kvällen kom min morbror över och åt och öppnade julklappar. Han gav mig böcker av Per Olov Engqvist och Susanne Brøgger! Konstigt att få saker, hade inte ställt in mig på det, efter mitt halvår av total ekonomisk koll. 
(null)
Idag regnade det och töade det, jag och mina syskon hoppade på tåget söderut! Jag ska till Roslagen och de ska hem, iväg på semester med mamma.
(null)
Passerade nyss Östersund. I bild: skidbacken jag tränade i som liten :) pappa var tränare i klubben. Jävla misär verkligen med ens egen pappa som tränare. God fortsättning på er
Vardagliga ting | |
Upp