Adeo

(null)
Avslutningsmingel på terrassen igår :’) bara här lärarna poppar cava och häller upp åt studenterna och för övrigt otrolig svensk grej att unisont låta "oooooooh" när någon gör det
(null)
Vår lärare Marcel störde sig på David och Bodil som larvade sig..... 
(null)
Sen packade jag och sa hejdå till katedralen så töntigt men kommer sakna den
(null)
Åt finmiddag med klassen, bra tapas, Olga som rekommenderade restaurangen vilken kung verkligen. Glömde dock min favorittröja där??? Ha ha lol
(null)
Vaknade imorse och var lite chockad liksom hoppsan var det redan morgon ska jag redan åka. Här är Bodil på dåligt humör (som alltid these days) 
(null) 
Här står jag och posar i sista solen som man kommer få se på länge :) hejdå Barcelona självständigheten äventyret nu ska jag hem och gosa med min katt (null)


Vardagliga ting | |
Upp