460 mil norr!!!!!!!!!

(null)
Bodil när vi äntligen landade, sådär 10 timmar efter att man gått upp, 3 timmar försenade med flyget <3_<3 
(null)
Morgonen efter gick jag upp 06.30😍 men fick iaf lyxfrukost Vera hade köpt på riktigt 4 juicer 
(null)
Vi åkte till Åre! finns inget som två evighetslånga resdagar på raken 
(null)
Otroligt chica vattenbehållare i Bollnäs där det köptes äckligt kaffe och trocadera. 
(null)
Fick julkort på whatsapp från Olga :’) på katalanska :’) 
(null)
I bild: bilen jag trodde skulle vara vi???? Skoja så duktiga på att köra bil. 
(null)
Idag åkte vi skidor!!!!!! Så konstigt för övrigt. Igår kväll handlade vi, Vera var otroligt hungrig och ville bara hem och äta, jag däremot hade ej varit i svensk mataffär sen augusti och gick runt och dreglade över ALLT. Även saker jag inte tycker om. Typ lantchips blä
(null)
(null)
(null)
Såhär blek blir man efter två dagar i Sverige :( skoja. Ikväll kommer min familj med tåget. 
Vardagliga ting | |
Upp