Sleep is for the dead

(null)
Hej Sarah igår morse! Tradition: äta på greasy spoon. Eller; att gå till greasy spoon, låtsas titta på menyn, ändå alltid beställa samma sak båda två. The pink rosti. Så jevla god. Egentligen enligt traditionen ska detta ske efter ett boxningspass men alltså om jag skulle försöka träna skulle jag nog dö så vi sket i det.
(null)
Dagen fortgick och jag drog runt människan med samma hårfärg som LÖVEN runt Bromma. Vi hälsade på Hedda på jobbet. Jag uppskattade det, uppskattar allt, eller det mesta jag tar mig för. Det är ändå en tröst när jag tar mig för så satans mycket nu. 
(null)
Fortsättning följer: utebio i Rålis. Filmen var helt wack, men kanske lite bra? Eller rolig.
(null)
Sen! Haha! Ni trodde jag var klar! Men nej. Behövde även upptäcka en helt vansinnig avsaknad av biljard-förmåga. Var länge sen jag gjorde något frivilligt jag är SÅ dålig på, och beslutade därför snabbt för att ge upp och lämna kön åt någon annan. Sen susade jag hem till Vera på hennes pakethållare som en och annan indie-karaktär. Är en manic pixie dream girl nu, har inga mänskliga behov längre. Inget sådant når mig. Jag vill bara ha hängslen på mig och sträcka ut armarna åt sidorna i fartvinden och låtsas att det inte alls skaver på innerlåren.

P.S. Jag pushar mig själv till att göra saker dygnets alla timmar och har så mycket content men också så jävla lite ork i skallen att förvalta det. Förvalta NÅGOT. Alltså, så det här är en disclaimer. Den här bloggen är inte representativ av ett rimligt liv just nu. Don’t try this at home. Jag mår inte bra av att göra så här mycket saker men jag har kommit fram till att jag mår sämre av att inte göra dessa saker. Inte för att jag tänker testa. Lever på gränsen av vad en människa klarar, tror jag. Sover inte dricker bara kaffe. Kommer säkert bli galen innan helgen.


Vardagliga ting | |
Upp