Tog för många bra bilder idag för att ni ska missa vad jag gör

(null)
Amerikanska pannkakor till exempel, gjorde jag alltså. Leo klättrade efter te. Jag har gjort en vana av att lukta honom i hårbotten för att märka när han slutar lukta som ett barn och börjat luktar som en person. Gud så flora Wiström att lukta folk i hårbotten...???
(null)
Sista ordentliga måltiden i Sverige bidde asiatiskt är man kung eller är man. Idiot. Firade mamma om ni undrar varför. Avskedsmiddagar är inte en grej  (null)
Sinnes att Lova är lika orange som Trump numera. Kan st tropez sponsra henne snart (null)
Ännu mer sinnes att jag inte tänkte på att min piercing skulle synas igenom vid blixtbilder, på släktmiddag? Och skaaa lära mig äta med pinnar snart. Det här är en "process-bild" i det. 
(null)
Här sitter de, i lugnan ro, 5 min innan bion skulle börja???? Såg Green book för att få säga att den inte var värd en Oscar med bättre belägg. 
(null)
Efter tänkte Bodil tydligen "dra vidare" (null)




Vardagliga ting | |
Upp