Rond 2

Hej!!!! Jag försöker hålla mig upptagen. Idag jobbade jag förskola och fick en teckning men även typ ptsd: alltså????? Den längsta kortaste arbetsdagen i mitt liv. Sluta med privata förskoleverksamheter och sluta göra det till någon form av garderobsinlämning fast för barn. Usch
För att inte bloggen ska bli allt för tråkig så gick jag på bio med Bodil, de där biobiljetterna vi fick som tack av SU. The Favourite såg vi!!! Hade så höga förväntningar. Den var bra!
(null)
(null)
Imorgon ska jag jobba på skolan jag jobbade på förra veckan, åh vad man saknade den idag alltså, heldag dessutom men det känns fint. Vill vara upptagen som sagt. Helst är jag upptagen där. När man tänker på barn hela tiden kan man inte också tänka på sin flickvän som man 2/3 av tiden tillsammans haft distans med! Inte heller när man är så trött att man inte orkar tänka. Så! Godnatt!
(null)
Onsdagstips: lyxa till det som Bodil och ta av er skorna 👍🏼
Vardagliga ting | |
Upp