Radikaliserad på SU

(null)
Inledde dagen med gröt och att åka rusningstrafik till Hötorget och lära mig ett jobb jag snabbt insåg.. inte... var...för mig. Känns som att jag lägger sååå mycket tid på att planera inför hur och var jag ska jobba men blir aldrig något jobb av det? Sen åkte jag till SU med Bodil se bild
(null)
Blev medlem i ung vänster :O Sååå radikalt men nu när alla är nyliberaler känns det ju nödvändigt att sätta ner den dr martens-klädda kängan. 
(null)
Vi charmade i alla fall brallorna av både romansk-klassiska institutionens spanskansvariga och de framtida Barcelona-studenterna. Stod och gav våra "tips" och jag upprepade mest fyndiga saker jag redan skrev under hösten här lol. De var sååå imponerade "vi hade velat spela in" sa de hahahaha fick biobiljetter som tack och avslutade med att sucka, säga "vi är avundsjuka på er". För det är vi. Saknar maten, mina lunchmackor med tomat och fuet, vädret, det CSN-försörjda livet, känslan av syfte. Tycker om att ha det bakom mig på många vis, hade velat vara i det på andra.
Vardagliga ting | |
Upp