Nyår i staon

(null)
Middagssällskapet. Minus Sofia och mig.
(null)
(null)
Jag skulle laga vegetarisk bouillabaisse så otroligt spännande- lagar aldrig mat- men det smakade faktiskt bra till slut. I bild ser ni Nicolas .... hjälpa mig......
(null)
Nicolas skulle dock såklart outshinea mig och gjorde en jävla grönsakspaté till förrätt, till och med dekorerad, som en liten skog ser ni ju. Den var dessutom god :(
(null)
Här: David! och Edit. Några timmar efter patén, vid maria trappgränd, vars festliga fest vi lämnade 23:53 för att kubba upp till mariaberget och se fyrverkerier.
(null)
som sagt: kubbade
(null)
Tjoho! Homo-cava! :D
(null)
Tolvslaget; hann inte poppa bubblet pga stress pga tappade bort Bodil och David och Edit i folkmassan, människor klättrade över stängslet och fick inte ens en nyårskyss förrän säkert 5 över. Men det var faktiskt kul. God stämning! Trångt!
(null)
Sträckte på mig med mobilen och kunde då ta denna bild av utsikten. Goals!!!!!
(null)
Ett troget bloggfan sen X antal ÅR???? Så smickrande. Äntligen är hon inte bara en siffra i den otrooooliga statistiken. 
(null)
Nyårspussar, åtminstone :(
(null)
Byte av miljö! 2019 måste ju även få rymma dessa
(null)
Denna bild tagen 2 timmar senare; Arvid hade inte rört sig ur fläcken. Bara bytt sidekick och somnat.
(null)
Idag gick jag upp ur sängen stabila klockan 15, köpte pizza, tittade på Björn Borg-filmen. Nyår var kul. Att känna sig så arbetslös jag i denna bakishet gör nu är inte kul. Fel dag att vara inne på arbetsförmedlingen...... 
PS har ni sett att Kenza är gravid??
Vardagliga ting | |
#1 - - Vera:

Herre GUD grotesk bild

#2 - - Hedda:

Ironiskt byte av sidekick.. ;)
H

Upp