Trampar is

(null)
Jobbigt att leva parlivet och tvingas inkorporera det lite smidigt o-cringeigt i bloggen, har ingen koll på hur många såna bilder som får läggas ut? Sandra Beijer är ju singel så kan ej bidra med vägledning. Flora är inte det men snacka om extrem motpol. Här har jag iaf censurerat Veras ansikte för att ni ska slippa tycka att det är "för mycket"
(null)
(null)
Promenerade runt lidingö kyrkogård. Arbetslösheten och jullovet känns som att trampa vatten! Utbildningens ständigt påtagliga rörelse framåt lyser med sin frånvaro. Pengarna och tiden försvinner. Man står på perrongen och väntar påväg fast man står still.
(null)
Tittade på "sufflören" på dramaten, 1,5 h monolog. (Gick gratis av anledningar "Pengarna försvinner" syftar ej på teaterbiljetter!)
(null)
Mina syskon är på andra sidan jorden, så för en gångs skull var pärlnougaten min. Bokade tågbiljetter till Berlin och tyckte det kändes lite läskigt, men så tog jag mig samman. Även om det numera i januarilunken känns som overkligt, flyttade jag ju ensam hemifrån till Spanien för inte så länge sen. Tågbyten i obskyra danska städer påväg till Berlin för att hälsa på min bästa vän KAN därav inte väcka rädsla.
Vardagliga ting | |
Upp