bad Bodil blåst

(null)
Jag och Bodil sa "11 på Eriksdalsbadet" ha ha här står hon alldeles nyvaken precis utanför sitt hem typ 12.30. Sämsta. Skyllde på att "det har blåst kunde inte sova"
(null)
Redo att promenera vägen från Maria Trappgränd till Skanstull💪🏼 Bodil är fattig student och har inget busskort👍🏼
(null) 
(null)
Först kaffe för 10 kronor i trasig take away såååååå spanskt
(null)
Ootd<3 
(null)
Efter badet. Årets första dusch där på badet för övrigt. Kändes som en stadig ribba inför 2019 års hygien..
(null) 
(null)
Någon stor känsla av ny kula och avslut har inte infunnit sig i mig; 2018 var ett mycket formativt år och går inte att knyta ihop/lägga lock på då säcken är överfull/det kokar över. Mer än någonsin tidigare är nästföljande år bara konsekvenser av det tidigare!
(null)
Även ny spaning 2019; hudvård????? Skoja det var så 2017. Riktig spaning 2019: 
(null)
Ute med vegetarianism, veganism, alla -ism. Köper en korv, ingen big deal, "råkar" äta vegetariskt hela påhöljande vecka. Betalade btw jämnt i kontanter😍 Älskar kontanter, ytterligare spaning där faktiskt. Passar mig fint om mitt nya kort blir försenat:)
(null)
Ute: lumpen. I bild, Arvid, på längre permission, trött på skiten jag lovar. Önskandes att han kunnat fika dyrt och gå på antikvariat med mig varje dag. 
Vardagliga ting | |
Upp