Ännu en dag i arbetssökandets töcken

(null)
Älskar Stockholm där det regnar och är grått och man fryser och vill inte riktigt stiga upp, moroten att stigs upp är att jag måste "söka jobb" vilket jag tycker jag gjort så det räcker och blir över. :(
(null)
Här har ni bodils hem. Hon bodde ju aldrig i kollektiv under hösten så nu var det dags xD
(null)
Skalandes potatis, dealen var typ att jag skulle hjälpa henne plugga spansk grammatik och hon laga lunch till mig hon höll sin del av avtalet men vet inte om detsamma kan sägas om mig????
(null)
Här sitter jag, och väntar på min mat :) en ängel som är trött på mycket men det är ju "första veckorna i januari" och "vem mår ens bra då"
(null)
Sen sprang jag över den våta kullerstenen
(null)
Till slussen
(null)
Teleporterade mig till stadion. Det roligaste jag gör: kör bil. Läser Maken. Åker längd i snöslisk-regn-storm runt runt runt
(null)
Tjabba! Tjena!
Vardagliga ting | |
Upp