Oh Valentine's Day

(null)
Dagen i ära tog jag en ENSAMDAG ledigt och trevligt och SAS summerade väl situationen ganska bra (hoppas jag) (inväntar fortfarande någon form av ömhetsbetygelse) (sjukt att flygbolag får göra reklam ????????? Förbjuuuuud)
(null)
Köpte en såndär jättebulle på Saturnus som man nog egentligen måste dela på pga kardemummabullar i all ära, men de är inte goda i hur stor mängd som helst. Jag bröstade situationen och slukade den. Ensam. Mittemot mig satt de käraste människorna jag sett över 50 och hade händerna i knät på varandra och kom fram till att de skulle "gå hem och ligga på golvet och lyssna på Chaka khan"
(null)
Min väg fortsatte genom humlegården, sinnebilden av en älskad stockholm stad, och fick betala för äventyret med:
(null)
Att nu ägna resten av dagen med att tvätta bort leran ;( Notera mina strumpor!
(null)
I ett sista desperat försök kontaktade jag min bror för att få till en dejt men han verkar köra någon riktig "build her up, break her down"-approach till mig så det blir nog inget av. Jag får äta geléhallon med lusextrakt i och lyssna på min alla hjärtans dag-spellista istället.
<3_<3 Kärleksfulla hälsningar till er <3_<3 

Vardagliga ting | |
Upp