Hej

(null)
(null)
På stadion var det sockersnö och stekande sol. Bedrövligt. En kvinna frågade mig om hjälp med teknik varpå jag svarade att "I shouldn’t help you I suck" hemskt stelt att jag sen körde om henne några gånger verkligen kände mig hemsk? 
(null)
Såhär mådde jag på eftermiddagen. Helt slut. Sa till mamma att "jag lever hemmafruliv" varpå hon argt tittade på diskberget ha ha ha älskar att bo hemma
(null)
Nu sitter jag med huvudvärk påväg till mormor och morfar. Fyfan för att bila till Sigtuna en lördag med familjen. Otroligt bråkig stämning och jag har slagit personligt i antal kvällar ute drickandes öl denna vecka och ovanpå DET har min mardröms-pms gjort strålande återkomst i mitt liv. Minns under hösten när jag levde i ett svart hål var fjärde helg. Mamma sa att jag är den person hon helst skulle vilja vara sambo med<3 det är väl gulligt
Vardagliga ting | |
Upp