Färja

(null)
Aldrig känt mig så språkligt handikappad tidigare, förstår inte tyska för fem cent. (Ha ha) lyckades liksom beställa detta OCH två varmkorvar? Och då höll jag mig till engelska? Därav danska kronor jag fick tillbaka när jag som världen jobbigaste lilla plutt kom och ba "I didn’t order the hotdogs" och pekade på kvittot hahahahahha vill dö
(null)
Annan sak på tema döden: det här hemskt osynliga mörka vattnet. Uuuuuuuuuuuuuu. Att jag gick upp på däck var ren tvångstanke, där ingick också att flertalet gånger gå ända fram till staketet och luta huvudet över usch usch usch svor högt för mig själv varje gång och undrar i efterhand om jag är helt störd. 
(null)
Min miljövänliga tågresa skulle inte inkludera detta :( men klimatkompenserade iaf 3 kronor för bussen :( I övrigt tog färjan hutlöst lång tid, och var obehagligt tom och tyst jag vandrade omkring planlöst som ett och annat mumintroll och fick snea blickar av personalen. Om jag hade blåst ner i havet hade ingen märkt det på sååååå många timmar. Ingen runt mig vet heller att det här inte var min plan från början. Varför bloggar jag så abnormt mycket undrar ni? Har verkligen inte bättre för mig. Ingen täckning på mobilen än. Gulliver har sagt att han ska möta upp mig vid alexanderplatz (om du ser detta har jag en blå mössa och väska!) 
Vardagliga ting | |
Upp