det är äntligen februari

Hej hallå. JANUARI ÄR ÖVER TACK GUD.
För att kunna ta en fredag ledig från jobbet med gott samvete måste man se till att spendera 0 kr. Därför håller jag mig i hemmet! Har sovit så länge så djupt och gör varma mackor till lunch och dansar med Ziggy till the ark i köket. Ojojj the Ark alltså. Min barndoms band. Gjorde egna omslag till skivorna och var kääääär i Ola. Hans jesuskomplex talade till mig. En riktig bi icon också. På söndag far jag min väg med tåget till tyskland så idag ska jag packa. Obehagligt exalterad med denna nya månad. Tidens gång lever jag för just nu. Och Berlin och Gulliver ska blir så kuuuul
Glad fredag och februari från surisarna. Jag har sattit upp mitt hår inte klippt det det är superlångt. Ska kapa när jag har råd. 
Vardagliga ting | |
Upp