Auf widersehen

(null)
Igår kväll fick Agnes genidraget att "vi beställer foodora" ja här ligger hon alltså 1 timma senare när vi "missat beställningen" aka blivit scammade ;(
(null)
Och här står hon 2 timmar efter det när vi beställt exakt samma men nu med deliveroo som till slut kom fram!!!!!!! Jippie!!! Pizzan var inte så god men vilken vinst tappade så hoppet ett tag
(null)
Imorse var jag på Berlins centralstation som hade typ fem våningar helt sjukt
(null)
Var även på hamburgs centralstation som var fin
(null)
Åkte över soligt varten
(null)
Blev bländad och började svettas för att den lyste in på mig så starkt
(null)
Åkte färja såklart, la mig nästan på mage för att undersöka exakt hur tåget tagit sig in i färjan- det var alltså räls som gick in!!!!! 
(null)
Fina vattnet. Otroligt smidig resdag, vilket väl är tur annars skulle jag aldrig vågat mig på stora vida världen igen. Till och med SJ-tåget i tid!!!!! Med en liten komplikation vilket var den skrikande danska kvinnan som var otroligt förbannad för att hennes vän tydligen lämnats kvar på perrongen i Linköping nu precis. Tråkigt verkligen:(

Vardagliga ting | |
Upp