Återuppstådd är jag

(null)
Två ägg i solen idag. Mina hormoner har lämnat mig ifred i sol och iskall blåst, jag och modern som jobbat natt promenerade och sprang i dem. 
(null)
Tycker Ziggy gör artbrott och ser ut som en kanin??? Så deprimerad katt låg i fosterställning såhär på min säng stackars
(null)
Kunde knappt sova inatt för mina vaccinerade armar gör så jäääääääävla ont (dvs båda). Påväg ut frågade jag mig: kan plåster bli en cool accessoar? Svar nej sååå obehagligt tänk att se någon på klubben med ett plåster varje axel jag skulle blundat
(null)
Tur då att jag inte skulle till klubben xD utan till scalateatern
(null)
When worlds collide
(null)
Ajjjj mina öron sa Ida. Pojkbanden försöker låta som the strokes och Mac demarco SAMTIDIGT. 
(null)
Bodil när hon tar bild på mig när jag kissar????
Bifogar otrolig låt att lyssna på tuben hem: 

Vardagliga ting | |
Upp