ack för länge sen sist

Den enda reklamen som spelas oftare på tv än spelreklam:) är Telias:) tur att den är fin och att denna låt med Sarah Klang också är fin! tror intäkterna går till något bra? har jag blandat ihop det med eric saades och sarah dawn-finers duett??? hoppas ej?
Klara Keller såg vi live på SKALL häromveckan, denna låt hon släppt tycker jag om men är lite bitter över att jag inte fick lyssna på tidigare i livet? Gymnasielåt verkl. Alternativt nattbussar påväg hem från förra vårens jävla skivor.
Annan låt jag hade velat rocka till helst 2007-2014...... I miss hiiiim when I dont see him everydaayay summerbreak dont wanna hangout just wanna sit a few chairs down yeah
Alltså.. lät motvilligt Leo dja i bilen och... därav denna... fattar inte att en 10-åring gett mig någon annan musik än Benjamin ingrosso och house.... som han kallar "discomusik" alltså vill dö var gång. 
bara bra låt. Ingen humoristisk kommentar tyvärr. Det var allt jag hade att ge denna afton!
Om musik, film eller böcker | |
Upp