Ja ja ja ja

(null)
Ska toalettselfies från skolan bli min nya grej? Är typ alltid toakö så det vore oskönt. Nästan lika oskönt som det ser ut att vara att hålla telefonen så som jag gör på denna bild. Idag var jag glad men trött. Alltid trött! Det har varit fasansfullt varmt, och vi har gått i skolan 8 timmar. ÅTTA TIMMAR!!!!! Men imorgon är jag ledig, och fredag lördag söndag. "Ledig": det fina med universitetsstudier är att det inte finns något sådant, det finns bara studier på egen hand. Ja ja ja ja som våra lärare skrattar åt oss. (Uttalas som g i geni)
(null)
Tog en liten ynka annan bild, på lite grejer vi pluggat. Fonetik. Har ni någonsin frågat er: hur exakt skiljer sig det spanska e från det svenska? Vad är det vi fysiskt gör annorlunda med mun och tunga och så? Nej inte jag heller. Men! Jag ska få lära mig. 
Vardagliga ting | |
Upp