Barcelona :)

(null)
Såhär kände tydligen Bodil igår angående vår utgång. Det var första ordentliga utekvällen så då gäller det att mingla och reka vart som är bra och dåligt att gå. The Beach clubs (SÄRSKILT choco) verkar som ett notoriskt blä så när slisken kom fram och frågade "vart ska ni dra sen" svarade vi helt enkelt: choco. The Beach clubs. 
(null) 
(null)
Här är Lovisa och Molly i taxin när vi var klara med dansandet och letade mat. Alltså, jag sa åt taxin att åka till ramblan för att vi ville ha churros. Det blir typ inte mer turistigt än så. Tur att jag sa det på spanska :’) lol
(null)
Hittade ett nattöppet riktigt fik. Vilken grej!!!! Genialiskt. 
(null)
Så strosade jag hem. Vaknade 12 idag, vilket betyder att jag sov sju timmar, vilket är fett mycket mer än jag sovit många andra nätter här. Ganska lyckat om jag får säga det själv. 
Vardagliga ting | |
Upp