En helg ett långt jävla inlägg

(null)
Vi ses igen, bloggläsare. Kommer jag undan med 32 bilder i ett inlägg? Svar ja. För majoriteten av er är så fruktansvärt nyfikna på vad som hände. Vem är jag att förvägra er vad ni vill ha :O ovan är fint ljus på flygbuss torsdag kväll
(null)
Inte sett solnedgången sen jag flytta hit pga tätbebyggelsen, men på bussen fick jag det! I Barcelona blir det mörkt snabbt. 
(null)
Spola 18 timmar. Fredag! Promenerade till nationalmuseet vid Montjuic. 
(null)
Runt över Montjuic. Shit, vem är det där i vänstra hörnet? 
(null)
TITTA SÅ FIN MIN STAD ÄR JA 
(null)
Ja TITTA Vera så fin min stad är. Jag svär på att linbana i solnedgången var en ärlig slump, mina ben var trötta när vi planlöst vandrat till där linbanan tog slut.
(null)
(null)
Hej hej hej rosa solnedgång vilket skämt vilket låtsasliv. Åt tapas sen. Dog över något med getost honung äpple och bränd kronärtskocka typ. 
(null)
Spola ett dygn. MACBA, Barcelonas moderna museum. Bodil var med! Och Josefine (ej bild). Och Vera :/ jobbigt att behöva agera guide
(null)
Såhär imponerad var jag av utställningarna. Bodil fångade. Var ganska trött och kaffeabstinat också. Men var gratis inträdes-tid så det var lugnt, och en av utställningarna var faktiskt bra! Snart öppnar en ny jag är taggad på att se. 
(null)
Kväll: Molly bor i ett kollektiv med stort K tillsammans med tre spanska kockar. Det är det stökigaste jag vistats i. Representeras absolut inte på bild. Köket......
(null)
(null)
Hon har den sjukaste hissen också. Ni ser ju. Bastu-känsla. 
(null)
Bar! 
(null)
Spola 14 timmar framåt typ. Satt och tittade på folk och skrattade åt dem på strandpromenaden, äkta dåliga människor. Lovar att det inte hör till normaliteterna. 
(null)
Ja jag "spolar" för att retas. Vad trodde ni egentligen.
(null)
MÅNDAG dvs buss pendeltåg bergbana buss upp mot Barcelonas högsta punkt. 512 meter över havet men tillräckligt för att se allt. 
(null)
Tibidabo! Här: El Templo Expiatorio del Sagrado Corazón de Jesús. Syns typ från överallt i Barcelona. Lyser upp om natten. Otroligt välbevarat/väl restaurerat, liksom allt i denna stad. Historia är viktigt! Katalonien är rikt!
(null)   
Här är hon i hörnet igen. Photobombing är så 2013. Fakking 00or hänger inte med
(null) Åt ett annat håll (null) Ey är det där ett regnbågsfärgat pariserhjul??? Nej vi åkte det inte. Finns gränser. Hay límites!  (null) "Skulle hellre dö än åka den där" (null) Hahahahahha jag var tvungen. Campus > gazelle dock. Jättetråkigt med djur som dör för dessa skor. Ugh
(null) 
(null) 
(null)
Ska spik gå på mässa här. Tänker allhelgona. Eller advent. Sådant. Helig plats jaow dsvdv
(null)
Bakom! En djungel. Vart är vi. Regnskogen???
(null)
Såhär glad var hon inte alls i den skogen, hon är den mest fobiska människan jag träffat faktiskt. 
(null)
"Se jättekär ut" 
(null)
Spola: tisdag. Långhelg slut. Skola! Hannes hade en blåtira, Barcelona är en farlig stad om man spelar paddel och smäller racket i sitt eget ansikte...... 
(null)
Sorgeklädsel! Alternativt för att täcka mina armar som har underliga blåmärken. Se nedan.  (null)
wtf
(null)
Så på tisdag lunchrast var jag på dejt igen. Med någon ny. Skoja. Det var Bodil. Somliga satt på flyget hem!
Vardagliga ting | |
Upp