Weekend i Stockholm FORTSÄTTNING

(null)
Jag Hanna och Vera bestämde träff på 1ans buss klockan 13.18. Missade den. Blev 13.26 istället. I bild: Hanna var fakking barbent????
(null)
(null)
Sol! Kanelbullar från sleven! Kaffe! Dyra saker! Helvete vad jag borde hållt i pengarna bättre, tycker jag i efterhand.
(null)
Aquaria skulle stänga, så inträde för 40kr och kö. 
(null)
(null)
Vi sa efterklokt överlägset att "klart som fan denna träbyggnaden pallar inhysa regnskog" "klart det ruttnar". Var smått oroliga på denna lilla bro men stannade ändå för bild. 
(null)
:O
(null)
(null)
Vera hade bråttom till fotbollsmatch
(null)
Jag och Hanna stannade i humlegården och satt med min halsduk över hennes bara ben. Smekte en len kastanj. Frös lite lagom.
(null)
Åkte hem till henne. Tog en tupplur på tjugo minuter så djup att jag fick såna där fall-känslor. "Du ryckte i sömnen!" sa andra Hanna. Hon hade bara snarkat lätt!
(null)
En som skulle flytta till Berlin mindre än ett dygn senare, som städat och packat hela dagen lång.
(null)
Till vänster: en som skulle flytta till Berlin mindre än två dygn senare, som redan var klar med packningen.
(null)
bokklubben! Nästan nästan hela gänget, såhär många på möte hade vi aldrig varit tidigare. Sofia hostade så smidigt. Sen åkte jag hem och träffade pappa en snabbis, enda snabbisen tills han kommer hit i början av november. 
Vardagliga ting | |
Upp