Va a llover hasta domingo

(null)
Regn! Jag har börjat med kollage. Kul grej. Notera gärna min fina väska och att den bilden ser ut som ett omslag till en Parcel-singel. Finns något som för mig är väldigt stockholmskt med att åka buss.
(null)
(null)
Nationalmuseumet för tredje gången. Lördagar är ju gratis, så vad har man att förlora. Särskilt då samlingarna omöjligen kan sväljas på ett enstaka besök
(null)
Nyckeln till ett lyckat museibesök: skit i att stirra på gotiska väggmålningar och religiösa ikoner om du inte tycker det är kul. Njut av den torra varma luften och titta instagram istället.
(null)
<3 vad är väl en näsa. Han till vänster påminner mig om Davy Jones!
(null)
Om en ändå hade haft en Bodil-statyett i hemmet!
(null)
Inredning! Älskar speglar <3 haha. Stod vid en stund och skrev på min Vision Stockholm-lista med saker jag ska ha att göra i årets vidrigaste tid februari-mars då jag kommer vara där, verkligen hemskt oförskämd grej att göra i ett av världens främsta nationalmuseum. "Vill bara bort" 
(null)
(null)
Sen åkte vi till råga på allt till Barcelonas svenska café och åt kladdkaka morotskaka det var så HIMLA gott. Hemsk man kan vara! Det är verkligen otroligt kallt här idag, jag har på mig så mycket jag har med mig och inser att jag ej kommer överleva december. :/
Titeln betyder att det ska regna till söndag. Vilket stämmer. Min familj som jag ska äta middag med nu snart är obehagligt missnöjda. Hallå, det snöar väl typ i Sverige? Nöj er :/
Vardagliga ting | |
Upp