Mezcla de mundos;)

(null)
Fredag kväll! Min värdfamilj var borta, så jag satt och tog det lugnt i soffan (wow. Så trevligt att hänga i soffor) och sen kom Sofia och Sarah över så lagade vi middag. I bild: Sarah på Olgas plats, Sofia på Ritas. Så fin grej!!! Ett hem är ett hem när man lagat pasta med sina kompisar där? Tror typ nästan att Flora Wiström skrev något liknande på sin blogg här nyligen...
(null)
Det regnade men vi tog oss för att träffa min klass, som hade firat tentan sen flera timmar tillbaka.
(null)
Igår gav jag dem ~rundturen~ dvs gamla stan. Matmarknad framför katedralen!
(null)
Sen gick vi på Nationalmuseumet. Som dessvärre är så stort att man inte kan ta sig igenom allt på ett besök. Jag har varit där två gånger men har fortf kvar gothic, barroque och modern konst del 1.....
(null) 
(null)
Byggnaden är 45 000 kvadratmeter stor.......
(null)
På kvällen åt vi tapas i vanlig ordning och gick till min favoritbar i gamla stan. De spelar Red hot chili peppers och tre glas cava kostar 7,5€! 
(null)
Mina strumpbyxor matchade väggarna på toaletten, haha. 
Vardagliga ting | |
Upp