La familia está

(null)
Imorse kom min familj hem till min andra familj och kindpussades och pratade knackig engelska och gick in med skor och satt på min gnisslande säng i mitt kala väldigt fula rum (notera scarfen jag hängt över stereon)
(null)

(null)
IT-känsla. Han hade dessutom ansiktsmålning. Halloween ankommer :O
(null)
(null)
Citat pappa "nu har vi varit kulturella så det räcker för ett helt år" under mitt liv har jag enbart varit på Naturhistoriska alternativt Jamtli (i Östersund) med min familj. Kanske fotografiska med mamma en gång. Leo gick runt och läste upp titlarna på engelska. 
(null)
Paint me like one of your Spanish boys
(null)
Jag och Lova promenerade i Ciutadella i sooooolen
(null)
(null)
Kvalitetstid!
(null)
Pappa och Leo hade jagat sista minuten biljetter till El Clasico<3 Blivit lurade och köpt falska<3 Kom hem med fångsten!
Vardagliga ting | |
Upp