ett musikinlägg äntligen

På den musikaliska agendan just nu:
1. Att jag fullfärdigat och polerat och är ish klar med min bästa lista med ett dock gudsförgätet namn. Men! Här är den. 
2. Att Benjamin Ingrosso släppt sin debutplatta och jag är genuint superbesviken på det allra mesta men i övrigt är jag i full support för hans ambitioner att bli nästa MJ (omöjligt, men fint att se någon försöka!) för jag har saknat den sortens pop!!!!! "Behave" och "I'll be fine somehow" är skickligt gjorda låtar. Mindre kan inte sägas. 
3. Att dessa låtar gjort entré i mitt liv: (tack vänner)
4. Att Little Jinder, vars båda tidigare svenska plattor jag prisat till skyarna och avgudat (fortfarande gör!) nu släppt en skiva jag måste anstränga mig för att hitta två acceptabla låtar på. Som jag väl gillar, men som är så otroligt inte ens i nivå med något hon gjort tidigare. SORGEN. Dessa två är det i alla fall: 
Klart slut. Lyssna!
Om musik, film eller böcker | |
Upp