En dag in

(null)
Igår var starten på det nya livet. Ekonomisk, handla skitdesserter på Dia. Jag har en granne (samma som jag hängde med efter 1-O manifestationerna) som jag stöter ihop med titt som sätt. Vet inte vad han heter men han är musiker och spelar väldigt dramatiska pianostycken. Och handlar också på Dia!
(null)
Vi har miljöångest. Jag, för att jag lyckats få in 6 flygresor inom 5 månader. Som inte ens är för nöje???? Det är för tandställningen??? Det blir inte bättre av mängderna av fotocopias vi får av lärarna. HerreGUD vad papper det är. I bild: 3/10 av totala per person, halvvägs in.
(null)
Efter de två timmarna ~effektivt koncentrerat pluggande~ tog jag en lång promenad genom mina kvarter. 
(null)
Gick förbi fyra gatumusikanter. En saxofonist, bland annat. Och denna lilla duo. 
(null)
Jag bor ändå precis i utkanten av vad som var romarnas Barcelona, och det är en minut till akvedukter från 1700 år sedan. De gamla murarna! Gamla stan. Att jag hittills inte utnyttjat detta för kvällspromenader har väl varit för att det kryllat av turister, men nu är det typ en perfekt grej.
(null)
Se så fint. Nya livet va <3_<3 fortsättning följer kring exakt hur dumt det är att "sluta plugga så mycket" samma vecka som historietentan:)
Vardagliga ting | |
Upp