Boquería tenta besök

(null)
Imorse skrev vi ~historietentan~ den var som den var är orättvist att lägga värderingar. Men, jag tror jag hade pluggat väldigt tillräckligt. Gick snabbt. Sen tog jag mig till boquerian :O
(null)
Arman! Som valde att idag berätta för mig att "jag har hoppat av kursen och åker hem nästa vecka". Är mycket ledsen över detta. Det blir den andra, som hoppar av alltså.
(null)
Det satt ett gäng män och sjöng, otroligt högt, ganska fint också. Lät som gamla katalanska folkvisor. Turisterna went loco with the cameras and so did I
(null)
(null)
En tupplur och höjdskillnad på hundra meter senare var jag i Parc Güell för första gången.
(null)
Med två ytterst bekanta ansikten, som ju brukade vara vardagsmat här på bloggen förr i  världen. Denna helg får de vara det med! <3
Vardagliga ting | |
Upp