Stockholm vi ses igen när det är slut

(null)
Påväg till fest. Låtsaslivet, illusionen av att "ändå trevligt att vara i Stockholm i vår och därför få hänga med mina kära vänner" inser att: hälften inte är där då. Gulliver, se ovan, bor ännu kvar i Berlin då :O
(null)
Ida! Säger att hon ska vara där. <3 vilken tur
(null)
Tre av fyra i denna bild också! Vilken otur
(null)
På söndagen hängde jag och Vera med diverse föräldrar.....min pappa var sällskapssjuk och försökte bjuda in sig själv till vår utflykt? Var visserligen fars dag.... skjutsade honom till Alpingaraget påväg till Hagaparken, tyckte det räckte som present hö hö
(null)
Allt jag tänkte på när jag såg denna: här har Elsa Billgren picknick typ hela tiden på våren! Visst?
(null)
Sött barn på håll. Tycker det låg som ett lock över Stockholm, himlen fanns inte, det var synd att det var mörkt ute när jag flög hem sen (hem? Från ett hem?) för hade varit trevligt att uppleva när man kom utanför locket.
(null)
Åt pannkakor i silverpaviljongen
(null)
Tog bild på gula löv
(null)
Blev för tidigt födelsedagsfirad av min familj, de hade bakat våra traditions-muffins och Leo gav mig presentkort så jag kan ta med en kompis att se bio på IMAX + popcorn. Tänker att jag tar med honom.
(null)
Min söta lillebror! Som jag på måndagsmorgonen gick upp 7 för att väcka och hjälpa med frukost och tjata på att göra sig i ordning för skolan, bara för att märka att han gjorde allt automatiskt själv. 
Ej i bild: tog av min tandställning. Åt laxtacos med Sofia Sarah och sen Ida som plingade på som en romantisk överraskning. Flög sittandes exakt nitton rader framför Gulliver, läsandes hans signerade ex av Pappaklausulen av Jonas Hassen Khemiri som  är ENORMT bra verkligen så golvad det går att bli högt upp i luften.


Vardagliga ting | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Verkar som du ändå haft det rätt mysigt :)

Upp