I början av november!

(null)
Igår gick jag och boxades på stället Hannes boxas på här. För att testa. För att jag saknar det! För att han tjatat och jag måste ju hävda min teknik lite
(null)
Såhär såg stora motorvägen ut när jag var klar
(null)
Topp bästa post-träning snacken. Macarons från mataffären.... Men jag var så sugen
(null)
Åkte spårvagnen för första gången!
(null)
Sen på kvällen drack jag cava och kryddigt rödvin med Bodil och Ylva, Bodils tvilling på besök!
(null)
Idag mötte jag dem igen! För att gå på museum
(null)
Tittade på Basquiat
(null)
Lyssnade på något konstigt
(null)
Åt lyxfika på något K-märkt fik. Det var gott. Jag är trött och vill bara sluka boken jag läser, den är så bra att jag inte kan lägga ner den. Ska återgå till den nu, sen tredjehjula tvillingarna ytterligare lite! På tapasmiddag!


Vardagliga ting | |
Upp