19årshelgen

(null)
Först: fredag utflykt till Girona alltså wow
(null)
Game of Thrones spelades in mycket här. Inte en stor grej. Säger inget om arkitekturen alls
(null)
(null)
(null)
Titta mina om en månad fd kursare 
(null)
Trappan i Kings Landing aka la catedral de Girona
(null)
(null)
Bodil matchade allt gula. Otroligt mycket gula band i Girona. Libertat los presos politicos
(null)
(null)
Men på riktigt ser ni!!!!!!! Ska bo i Girona. Tänker mig när jag är 30+, då hyr jag en lägenhet och äter mitt favorit spanska bakverk Xuxo som kommer därifrån. 
(null)
(null)
Många har undrat vem min nya tjej är! Hahahaha. # bring tum-kyssen back
(null)
Bilden ovan: topp saker man inte vill se när man slår upp ögonen på morgonen
(null)
Lördag och 19 år gammal! Vet inte vad jag tycker om det, passar mig inte att vara nitton riktigt än. Liksom jag fortfarande inte tycker det passar mig med vita tänder, ännu. Kanske sammanfaller tiden då jag vänjer mig vid båda (null)
"födelsedagstårta"
(null)
FödelsedagsMIDDAG alltså syndigaste tapasmiddagen någonsin. Vi beställde bara samma saker. Patatas bravas och burrata typ.
(null)
¡Que bueno!
(null)
(null)
Kul att man fångar en fågel på bild. Väldigt somrig stämning på stranden igår. Vi brände faktiskt nästan ansiktena!
(null)
Hej idag helsvart sorgeklädsel enligt traditionen
(null)
Efterlängtad jävla långlunch med Bodil. Efter 1,5 veckas paus, tillbaka till vardagslivet en månad nu innan det är slut. Idag har varit en stammisdag. På vårt lunchhak möttes vi av "Jag har väntat på er!". Och på ställer jag handlar frukt frågade killen som jobbar där vart jag hade försvunnit så länge och raggade sönder :’) lol får hitta nytt fruktställe typ. Snark.

Vardagliga ting | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Grattis!

Upp