Ta en bild då!

(null)
Den enda bilden på min mobil från det senaste dygnet, bortsett från screenshot på min svensklärares order "skriv nationellatalet i helgen och håll det på måndag". Yes, sir! Så nu sitter jag här och skriver om hur jobbigt det är att ha samma tilltalsnamn som 32 479 andra personer i Sverige. Hannaaaaaaaaahannaaahannaaaa. Den andra Hanna, den roliga Hanna, den snälla Hanna, den snygga Hanna. Hanna D, Hanna B, Hanna S, Hanna H. Vit ung svensk tjej. Vi kommer i många former, så att säga. Ni vet raggningsknepet när en använder den andres namn lite till överdrift? Om ni raggar på mig med det raggar ni i princip på 32 000 andra samtidigt. Förstå hur många som viskat mitt namn, eller typ stönat det? Fastnar mitt tal i Urkund om jag skriver om det här? 
Idag är jag för övrigt exakt arton och ett halvt år gammal. Och sjuk, om ni missat. Sjukanmälde mig från jobbet och allt. Puss genom munskydd från mig till er. 
Vardagliga ting | |
Upp