Oh such heavenly views

(null)
Sarah och jag pratade om poststudentiga saker, åt glass och trängdes vid observatorielunden när jag tog denna bild. Det var innan helvetet alltså. Helvetet som i fyra timmar instängd i ett utan överdrift 25 grader varmt klassrum, skrivandes kursprov i fysik 2. Tycker de borde sänka betygsgränserna för att kompensera för hur mycket svårare det är att tänka om en dör av värmeslag samtidigt. Men! Nu är det över. Mitt sista prov; har bara inlämningar/redovisningar nu. Mitt sista FYSIKprov. Aldrig igen kommer någon fråga mig vad fjäderkonstanten är. Fick även onda ögat av min f.d. favoritlärare (älskar henne fortfarande men hon älskar nog inte mig längre och jag diggar inte ensidiga relationer). Hon silent-treatar mig efter att jag skrev att "jag har inte hunnit skriva talmanus till nationella imorgon pga fysikprov mvh Hanna" igår typ. UNDERKÄNN MIG DÅ känner jag. Har varit en freaking mönsterelev i 2,5 år, nu får det räckaaaaaa
Vardagliga ting | |
Upp