Madrid!! 2

(null)
Hittade ett par solglasögon. Mamma tog en bild. 
(null)
Är inte det här en rolig bild? Sammanfattar typ vårt mest genomgående samtalsämne hittils. Interaktion via telefon. Snark. Hon har bikini om ni undrar över utstyrseln. 
(null)
Jag, den ståtliga hållningen, fysikhelvetet och Madrids skyline. Inte så pjåkigt
(null)
(null)
Jag, efter fysikhelvetet. Svidade om till kvällskläder (men solglasögonen! Skulle med! Solen går ner så seeeent här ser ni) kände mig lite som en rockstjärna och tog lite sen siesta på rummet. Mina ben är ett par mörbankade pinnar i dessa dar. 
(null)
Hej hej skyline igen. Jag och mamma hade lite dålig stämning ikväll på grund av hennes himla "gräset är alltid grönare på andra sidan"-mentalitet när det kommer till restaurangval (vad är det som går och går och letar och letar men aldrig sätter sig ner vid ett bord och äter?)(Suzanne Duvsten!!!!!!!). Men det är löst och nu ska jag äntligen äntligen sova jag har sömnbrist sen hela veckan. Godnatt. 
Vardagliga ting | |
Upp