Kungsandejt*_*

(null)
Det ser 100% ut som att jag var på mjukglassdejt i Kungsträdgården idag men egentligen var det jag, mitt tomma bankkonto, 40 kronorsglass, två skedar pga ville klämma ut max ur det hutlösa priset, och en instinkt som skrek NEJ ÅK INTE HEM DU VILL INTE PLUGGA FYSIK OCH TA TAG I DITT LIV
(null)
Hängde bla med dessa cougarz. Men på riktigt. Med sådant väder och efter pm-skriverier i några timmar för mycket är det fan dags att sätta sig ensam i solen bränna den redan solskadade högerarmen och läsa den fina lilla boken som kom i posten igår, alldeles lägligt för min självdisciplin att hoppa av tåget. Imorgon åker jag till Madrid med morsan för helgen och jag har inte 1. Packat 2. Pluggat klart 3. Hittat passet. Haha
(null)
sen satte jag på mig ...... shorts!!!!!! Och..... tshirt...!!!!! ENDAST. Ingen jacka med. Och gick på Teds drop. Det var fint. Jag minglade plikttroget, det var ändå tillfredställande. Mina fina kompisar och så många på av dem samma ställe! Sånt ska en inte ta för givet numera ser ni. Jävlar vad jag studentångesttjatar numera. Efter så har vi promenerat omkring och ätit mat och jag har tittat på när andra druckit öl. Fått "medges ej" på kortet, bara.. 17 dagar till lön? Nu drar jag mig hemåt, lite kall (chockande!)
Vardagliga ting | |
Upp