25-26 maj

(null)
(null)
I fredags kväll var jag och Sarah på Gröna Lund och såg Mando Diao. De var mycket bra. Sen tog vi båten till gamla stan och åkte hem till Bror ——->
(null)
(null)
(null)
Där jag inte tog en endaste bild så tack Sarah för att hon gjorde det och kan tänka sig dela dem så att denna blogg upprätthåller någon form av standard. Här är mina fina kompisar! Och en jag som ser sur ut:)
(null)
Igår kväll! Lördag! Efter att ha totalt skitit i hur bra vädret var (är det bara jag eller är vädret bra typ varje dag nuförtiden) och varit inomhus nästan hela dagen - den stund jag spenderade på tunnelbanan fick mig nästan att kräkas av hur det krängde- så åkte jag på skiva. Veras skiva! <3! 
(null)
Där tog jag inte heller så mycket bilder men här har ni en på min fina bordsdam Amanda. Vi hade kissat i skogen och stod och tog bilder på folket på avstånd. Så, nu vet ni vad jag gjort när jag inte varit här! 
Vardagliga ting | |
Upp