Något så sällsynt som prisvärd lunch

(null)
(null)
.... hittade jag och Sarah på ett litet ställe som hette The Italian cousins och låg vid Vasaparken, precis lagom nära boxningsklubben och precis så att solen lyste in på oss. Och precis så vi hade råd! Tips, lunchpriset för dagens soppa och två vegetariska pizzabitar var hundra kronor. Det var gott också! :DDD
Jag är denna vecka på humöret att jag lyssnar på musik väldigt väldigt högt i hemmets alla högtalare, helst något av Solen eller som idag av någon anledning: Veronica Maggios första platta? Försöker aktivt klura ut vad Ziggy känner kring detta. Bryr han sig ens? Äter hallon (fel säsong) och slöknåpar med mitt plugg som jag av någon anledning inte kan ta på allvar. 78 dagar till studenten och jag verkar ha glömt att jag ännu betygssätts!
Vardagliga ting | |
Upp