Icke-beslut

(null)
Ett av mina nyårslöften var outtalat att inte låta en rakhyvel röra min kropp igen. Vi ska dock inte låtsas som att det här är ett beslut jag på något vis fått ta några negativa konsekvenser av, eller behövt frammana någon form av mod för att ta, då jag har otroligt lite och ljust hår. Håret under mina armar i sin mesta form kan ärligt talat passera som en skugga. Dessutom rör jag mig främst i sociala bubblor där det inte ifrågasätts, vilket är otroligt lyxigt. Jag missgynnas helt enkelt inte av detta över huvud taget! Wow! Några av mina många privilegier synliggjorda i sin fulla prakt!! Slipper hantera vassa saker (som jag hatar), slipper lägga tid och pengar. Vet inte varför jag ens skriver om detta det är ju ytterst konfliktlöst. Det här kanske bara resulterar i att jag påminner er om att ni kanske inte har det lika lätt. Förlåt isåfall. Just nu är jag påväg till jobbet men glömde äta innan pga upptagen med att skvallra i solen med mamma, jättejättedumt. Såg precis Shitkid på tc. Starstruck!
Vardagliga ting | |
Upp