girls (too many boys) on film

(null)
Denna trevliga person hade med sig sin analoga kamera till Åre och sa att jag fick lägga ut det (lite censurerade) resultatet 
(null)
Agnes! Sofia! Jag tror detta var när William lagade middag dvs kikärtsbiffar och rotsaker i ugn. Väldigt ambitiöst.
(null)
Mindre ambitiös lunch dagen efter. Max<3
(null)
Edvin kirrade elden. Och de nattliga kvinnliga besöken. Eh
(null)
Så mycket killar. Dagboksinlägg från veckan inleds med "killar. Jag är omringad av dem." i olika varianter. 
(null)
Tycker mitt apatiska dockliknande uttryck i bakgrunden illustrerar hur en ibland behövde zonea ut under vissa särskilt grabbiga meningsutbyten.
(null)
(null)
(null)
En dag när vi var trötta och lite ledsna och hängde i solen på isen.
(null)
Vardagslivet. William äter frukost. 
(null)
Knut blev sjuk
(null)
Gänget! Minus mig och Edvin
(null)
tåget hem. Bye bye. 


Foto och liknande, Vardagliga ting | |
Upp