Blåtorsdag/skärtorsdag (vem gillar skärt)

(null)
Jag gillar nog inte att ta selfies i teorin för att det känns så passiviserande MEN i praktiken händer det ju uppenbarligen, inte ens motvilligt ärligt talat, ni vet ju det, denna blogg är där jag visar upp den enligt mig snyggaste passiva sidan av mig själv<3 :D haha. Till vems jävla lycka, undrar jag ofta. För övrigt tycker jag mina kläder idag var otroligt våriga så ville VISA. Det är en jeanskjol, tänk er så o-vintrigt. 
(null)
Efter skolan och att ha.... lämnat in.... mitt freaking GYMNASIEARBETE
!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!
(Tid för er att smälta detta storslagna) 
så gick jag och drack kaffe med Ida (min kaffekonsumtion har verkligen blivit kolossal minns vagt hösten då jag inte drack det alls...) och sen vandrade jag till JOBBET. Gillar mitt jobb. Men nu är jag trött, ska upp och köra bil med mamma till Åre imorgon (vi delar på sträckan)(fuck me) klockan SJU typ och har ännu inte packat. Puss puss trevligt lov ni som har det.  

Vardagliga ting | |
Upp