Studenten! Inte min men ändå!

(null)
Inatt drömde jag stressdrömmar om att vakna 12.30 det var nämligen 13 mina kära vänner skulle springa ut från Kungsholmen dvs VILLE INTE MISSA. Här är Sarah. Vi var i tid. 
(null)
Här är studenter. Jag var helt inställd på att inte ens börja försöka leta efter mina vänner pga tänkte att det var omöjligt, men så vips hade jag nästan grattat alla jag brydde mig om? Det var en positiv överraskning
(null)
Här är Agnes innan flaket!
(null)
Här är flaket. Så fint kul välförtjänt 
(null)
Här är Gulliver! Jag svängde runt på några mottagningar på kvällen. Känner mig helt slut efter denna dag och då var det inte min student? Oroväckande. Bra dag i alla fall. Men vågar ändå anta att mina studenter hade en bättre? (Eller blev det för antiklimaktiskt för dem?)

Vardagliga ting | |
Upp