Studentbal :O

(null)
Inledde kvällen med cava på folkbaren med min dejt <3_<3 hon stod och lutade som James Dean mot en lyktstolpe när jag kom till vår bestämda mötesplats. Blev typ golvad
(null)
Här är hon igen! Vilken pärla. Jag svepte cavan lite snabbt och snörde på mig 11 centimeters-klackarna lite för tidigt, den gungande båten var inte en hit :/ Tur jag hade Idas starka armar att stödja mig mot :')
(null)
<3 <3 <3 <3 <3 jisses känner nästan att jag mjölkat ur den här ironiska romantiken redan såhär bara tre bilder in i inlägget. Fakk
(null)
MINA KLASSKOMPISAR ser ni hur fina. 
(null)
Äkta vimmelbild. Jag och Maja kunde ej motstå. 
(null)
(null)
Hahahah här är mitt bord. Det var ett mycket trevligt bord. Vi var inte jättetaggade på "lambo" dock :/ 
(null)
Arvid tornade över massorna. Utanför fönstret: stockholms stad. Missade jag att säga att spektaklet ägde rum på Solliden? 
(null)
rejection del 1
(null)
rejection del 2 (ja det där är MIN dejt påväg bort med Maja i solnedgången)
(null)
Gav upp på klackarna en aning för sent. Blåsor<3 Maja fick bära!
(null)
7 timmar och en hel del geografiska förflyttningar senare satt jag i soluppgången på Gullivers balkong och drack te :D
(null)
Bra bal! PoK 
(null)
Ps glömde nästan
Vardagliga ting | |
#1 - - emma:

vad stiliga ni ser ut att vara allihopa!

Upp