Långholmen

Hej. Varmt idag va eller vad tycker ni. Jag och Gulliver firade EN VECKA TILLS HAN LÄMNAR STAN (haha! kul! verkligen!) med att ligga utslagna någonstans på långholmen. Tog till och med ett dopp. Det var riktigt reko om ni undrar.
När vi flera timmar senare drog oss därifrån glittrade vattneeet titta ja så fint det var. Behaglig dag. Jag tänkte "om min sommar är fylld med sånahär dagar är jag nöjd" och så slogs jag av insikten att min sommar ju absolut inte kommer vara fylld av såna dagar av den enkla anledningen att han DRAR. Så kommer inte vara nöjd med sommaren! Bra att veta såhär i förväg. Borde förövrigt verkligen sluta låtsas att jag fortfarande går i skolan, har inga lektioner alls, allt är en enda stor ocean av tid att ligga och förtränga studentdagens annalkande på. Ack.
Vardagliga ting | |
Upp