HEY titta vad jag gjort del 1

Jag är uttråkad idag, så har slängt ihop det bloggigaste den här bloggen har sett sen jag gjorde dagens outfit-inlägg ca 2015. Bläddrat ner i djupa vrår i arkivet och mina gamla mobilbilder och här har ni därav: mitt första år på gymnasiet. Den "koncentrerade" versionen. (förlåt mig för att jag hade så mycket av ett liv att det krävde typ 30 bilder???)
Haha! Haha! Haha! 
Ändå ett familjärt gäng. Eller? Ska klargöra; från vänster har vi: mig, Ellinor, Sofia, Ida. INSPARKEN
Sen klippte jag av mig den här manen. För vilken MAN det var. Det gick typ nedanför mina bröst, helt sjukt.
Såhär såg jag ut sen. En liten bäbis :')
Klassen! När vi på riktigt trodde att någon på Norra Real brydde sig om gemensamma temadagar och övrig sammanhållning. <3
Ida, Sofia, Linnea, påväg till en av ettans många oklara fester. När jag satte samman detta är det den enda röda tråden jag kunde utröna. Fester fester fester. Minns knappt någon av dem och det är INTE för att jag drack mig medvetslös utan för att de mest var massa social stress som jag väl förträngt. 
Jag fyllde 16! Min lillebror var blond???
Jag barnvaktade ;( Denna bild är kul pga kolla tänderna. 
Två tjejer i deras bästa år. 
Naaaaawwwww. När fick ni se mig le med tänderna på bild senast? Antagligen när jag la upp denna.
Fester
Fler fester! Hej Hedda! 
Ida trodde tattoo-chokers fortfarande var coolt :/
Jag var i alperna och körde mitt livs bästa offpist SAMT fick en helt vansinnig bränna som följde med mig i 4 månader därefter. :)
Fick tandställning :D
Gick på bal<3 Studentbalen var bättre skall sägas, enda bra med ettans vårbal var att Sofia och Sarah nedlät sig till att komma ;)
Hedda och Sarah hostade en brunch!
Jag och Ida köade i 8 timmar utomhus vid fryshuset i ett regnigt aprilväder för att se the1975. Det här är sista gången jag drar fram det mörka ungdomliga minnet ur huvudet. Jesussssss vilka trodde vi att vi var
Våren kom...?
Jag var i Paris med mamma!
Saga hälsade på från Skåne och hade mäktigt långt hår tydligen
PARTIEZZZZZZZ omg omg
Denna legendariska bilden togs
Även denna LEGENDARISKA bild togs
En fest. En blå fest. Dessa bilder och deras ibland explicita innehåll känns förövrigt preskriberade, jag la INTE upp dem 2016.
Jag och Siri såg Håkan på Ullevi!
GangGang hihihihi
Another fucking party. Hur lena armhålor hade inte jag. Ni ser googlebrännan om ni kisar.
GOOGLEBRÄNNAN alltså den förföljde mig
Haha! Skolan tog slut men the partying did not. Lol. Det roligaste med den här bilden är att den är tagen på Gullivers balkong (vi kände inte varandra då). 2 år senare brann det där<3 <3 <3 <3 om jag hade vetat
En fest, igen. Bilden ovan bär på en särskilt betydelse för somliga, för somliga inte. Ringer det en klocka när jag säger Alfred, cirkel och.... läppar? Inte? Grattis! Du slapp vad några av de i bild idag hänvisar till som "trauma". 
JAG LYCKADES TJATA TILL MIG EN KATT! Årets bedrift
En fest. Jag hade färgat håret! Äntligen känner ni igen mig! Klassisk pose för övrigt.
Vi var i köpenhamn. Typisk grej. Off the bucket list. 
Vera hade kräftskiva!
Ruben åkte till Amerikat och lämnade oss.....
Och så var vi tillbaka på Norra för runda 2 ;P
Vardagliga ting | |
#1 - - ida:

gör en för tvåan oxå!!

#2 - - Angelica Wåhlin:

Så kul inlägg ju! Tror ärligt du hade mer utav ett liv i ettan än vad jag hade, kändes mest som om jag bara lallade runt för mig själv, haha!!

Upp