Grät nästan idag! Genombrott

(null)
Hilda! Vi promenerade på djurgården, till Rosendal. När vi sågs på Östermalmstorg kastade jag mig ur tåget in i hennes armar pga kroppen hade typ äntligen äntligen gett in för gråten men eftersom jag var på en tunnelbaneperrong så tog distanseringen över och jag grät inte mer. Got dammit
När jag kom hem på eftermiddagen spenderade jag en timma på mitt golv stirrandes upp genom takfönstrena på regnet och tänkte på ALLT sorgligt jag kunde komma på men grät fan inte för det. "Det kommer när det kommer" men det kommer ju alltid så olägligt?! och min självkontroll är för bra för att låta det komma då. Orkar inte gå tillbaka till vinterhalvårets månadscykler av att vänta med att känna något tills bägaren redan runnit över och då känna allt, samtidigt :p (null)
Sen kom dessa hem till mig! Vi lagade fisktacos. Jag var dödstrött av allt emotionellt arbete jag, fruktlöst, tvingat mig igenom. Men det var mycket mysigt. Om mindre än två veckor är det ju dags för Stockholm-Hamburg-dijon-saint jeannet! 
(null)
Upptäckte lillebror otrogen mot Ziggy med annan katt? Han ville ta in honom i huset och annat vansinnigt. Snart har vi förresten haft Ziggy i två år. Just nu ligger han vid mina fötter och sover i sängen. :) godnatt
Vardagliga ting | |
Upp