av och på

Sista gången på umo idag, vi pratade om allt, det var så himla trevligt. Vet inte om det är meningen att en ska tycka om sin terapeut så mycket som jag tyckt om min? "Ring om du behöver". Så många avsked hela tiden!!!
Tittar tillbaka på den senaste månaden och fattar inte att jag hållt ihop såhär länge, tempot har varit så satans högt och jag har fan aldrig vilat. Nu säger allt tvärstopp och jag är så off att jag knappt kan föra konversationer ens med kompisar, än mindre med någon annan. Ville verkligen se Junior Brielle live ikväll men jag kan inte! fysiskt och psykiskt KAN inte. Låg på mage på skolans konstgräs med Sofia i nästan två timmar efter det tak-häng med klassen ni ser på bilderna, och hade verkligen kunnat ligga kvar. Det måste nog vara mitt föredragna umgänge, att vara trötta tillsammans och låta det vara så. Här är lite bra musik som kom idag. 
Vardagliga ting | |
Upp