1-0 till Sverige wow

(null)
Siri och Vera på Veras balkong, vi åt vapiano takeaway och tittade senare på fotbollsmatchen (?????)(flaggorna redo!) ha ha ha. Det var mycket mysigt. 
(null)
Sen boxades jag och Sarah, vår instruktör valde för ovanlighetens skull att inte trakassera oss med "snabbare!" & "hårdare!". Han vet att vi precis gått ut ur vår studentvecka. Lite sympati krävs. Sen åkte vi hem och lagade middag och tog oss an Roadtrip-till-franska-rivieran-planeringen. Den var en aningens mer komplicerad och omfattande än vad vi först anat. :)
(null)
Avslutade allt det hårda arbetet och alla pengar som dragits från mitt kort med MASSAGE jag förstår inte hur jag ska hitta en ersättare till Sarah som min sporadiska massör? Vi sitter (satt....) ofta på astronomin och i korridorerna, kommer sakna det. Hon hittar alltid mina muskelknutor direkt. ;(
(null)
Här är en bild Ida tog på studentbalen som hon nu framkallat. Jag och mina klasskompisar! Alice! Malin! Aron! Erik!
Vardagliga ting | |
Upp