lajf

(null)
Jag drömmer om eldsvådor varje natt. Jag pressar fingrarna mot min lillebrors axlar och ansikte för att se om fingeravtrycken finns kvar när jag släpper, om han måste smörja in sig mer. Jag höll mig fem dagar in på resan innan jag inte kunde hålla tyst längre utan skällde ut en av pappas kompisar för hur han behandlar servicepersonal. Jag sa upp mig från min bästa arbetsplats hittills och ska ta ut 30.000 i studielån. Jag har 33 dagar kvar tills flyget mot Barcelona går och jag är bara borta i typ fyra månader men så fort jag går på det planet bryts förtrollningen som är att de människor som idag är en självklar del av min vardag slutar vara det. Nu är det semester och jag har därför ingen vardag att sakna dem i. Men i Barcelona finns en ny vardag och där finns inte de. Jag är hemma i Stockholm totalt 17 utspridda dagar till. Jag hoppas det är tillräckligt för att jag ska känna mig klar,

Vardagliga ting | |
#1 - - Hanna:

Jag älskar dig

Upp