Ericeira

(null)
(null)
(null)
Oi som någon sa var hej på portugisiska. Portugisiska som för övrigt låter som en rysk version av spanska. Har läst på allt om språket och tydligen är det inte slaviskt alls men??? Det låter verkligen så. Förbluffande. Har även den hårda vägen lärt mig att koriander är standardkrydda. Snyft.
(null)
(null)
Min syster skrek "ASSSÅÅÅ VAA DET ÄR UV-INDEX 10 HÄR" idag men inte lyssnade jag på det och min rumpa är röd som något kokt.
(null)
Vegetationen är lite sådär som andra planeter ser ut i science fiction. 
(null)
Jag med min after-sun. Familjeresor är ju ytterst slitsamma för både syskonkärleken, föräldrarespekten, värdigheten och moder jord och jag har alltid långa överläggningar kring plus/minus innan jag tackar ja/nej.... men familjeresor med ANDRA familjer är ju en helt annan nivå av skärseld. Ömsom är det bättre, typ när jag tittar på andra män i sällskapet och blir tacksam över att de inte är min pappa. Ömsom är det helt jävla vansinnigt. Oftast.
(null)
Min syster tvingar mig ta typ outfitbilder på henne men det är bra för då får ni på bloggen se de fina blå knutarna som är på husen.
(null)
(null)
(null)
Och solnedgångarna!
(null)
(null)
Är helt jävla slut. Godnatt

Vardagliga ting | |
Upp